Laman

Jumat, 20 Juni 2014

JALAN HIDUP MENGHIDUPKAN


Membuat air bukan senang
Bukan membaca 6666
trus menjadi kesan dan berkesan
tetapi mengkaji apa yg didapat
dari bacaaan atau amalan itu
itu yang sangat penting

Sudah tujuh tahun aku cobe memahami
apa yg terjadi jika tenage sirr ini
atau tenaga rohani dimasukan dlm air
apa kesan dan kegunaannya
aku sunguh heran
tenaga nie hidup terus dlm air itu
macam hidup menghidupkan
semakin dalam aku masuk dlm diriku
tenaga sirr yang aku masukkan
semakin kuat dan berkesan
air tersebut terutama menghancurkan
segala jenis unsur negatip dlm badn dan diri
baik jin setan atau iblis atau saka dan sihir
segala jenis penyakit fisikal atau rohani
mengeluarkan racun atau toksin
menghilangkan stres dan gangguan pikiran
meningkatkan tenaga bagi pria atau wanita
dan yang aku heran
tenaga sir yg kumasukan pada air tersebut
ponm boleh membesarkan sirr seseorang
yang meminumnya tanpa dia bnyk
beramal seperti aku dahulu
shubahaloh...
aku kata keajaiban
sungguh ajaib..dan aku ponm
mampu tolong bnyk orang yg mengalami
masalah baik jahir atau batin dgn
kos yang serendah mungkin hanya rm 10
dan semu orang mampu untuk merasa inya
dan mencobenya...
untuk mengkaji tentang air ini..
aku PUSAT RAWATAN SYAHADAH dan rekanku dari
PUSAT RAWATAN AL HAQ
selalu bermujakarah..dan dapat disimpulkan
apabila tenaga sirr atau tenaga rohani kami berdua
dimasukan secara serentak dalam air
mungkin akan menghasilkan sesuatu yg baru
yang tak pernah orang merasainya
dan keberkesannannya
kami uji air nie
dgn kami meminumnya sendiri
kalau kami yang membuat air nie ponm
mengalami tindak balas keseluruhan
badan zahir dan batin
seperti yg sudah kami tulis dibawah ini
lagilah orang lain yang meminumnya
otomatik sangat berkesan...
kami berdua bagi nama air ini
AL HAQ QUDRAD WATER..
dan terbagi menjadi dua
diminum atau SPRAY kat muka
sesuai kegunaan kami nanti akan
mengeluarkan 15 prodak yang lain
untuk berbagai kegunaan..
tetapi tenaga sirr atau kami berdua
dimasukan dlm setiap jenama
agar berkesan jahir dan batin
SENARAI
STOKIS ATAU PENGEDAR
AL HAQ QUDRAD WPTER
AL HAQ QUDRAT SPRAY
PUSAT RAWATAN SYAHADAH
MELAKA MERLIMAU 012 3731804
MOHD A AFFIQ BIN MOHD SHAFFI
MELAKA . TENGKERA / LIMBUNGAN 017338043
MOHD MUZAMIL BIN YUSUF
LANGKAWI .011.12711274
SYED AHMAD ALHABSYI BIN SYED HOOD
LANGKAWI ..0122107742
FAUJI KLANG .01121228557
SAMSUL ..KAJANG....0124573931
IRMAZ NAZIZA AMPANG ..
03 42931993 / 0133941300
JAMALLUDIN BIN OTHMAN
JOHOR BAHRU 0123375061
MOHD HAFIZ BIN HARUN
019-7384993
KAWASAN MASAI / PASIR GUDANG / KLUANG ...
AIR HITAM, BATU PAHAT YONG PENG ...JOHOR..
SILA COBA DAN RASAI SENDIRI
TENAGA SIRR ATAU ROHANI
YANG SUDAH SIMASUKAN DALAM
AIR MINUM ATAU SPRAY

Tidak ada komentar:

Posting Komentar